پالیزبوک

قانون جذب

قانون جذب

اولین چیزی که به ذهن همه آنهایی که قانون جذب را برای اولین بار می شنوند می رسد این است که:

  • آیا این قانون به تازگی کشف شده است؟
  • قانون جذب چیست؟
  • چگونه می توان از این قانون استفاده کرد؟

پس ادامه مطلب را مطالعه کنید تا به جواب سوال های بالا برسید.

آیا قانون جذب به تازگی کشف شده است؟

در حقیقت این قانون از ابتدای تاریخ بشریت وجود داشته است و قطع به یقین افراد زیادی تاکنون بصورت غیر ارادی از آن استفاده می کرده و حتما میکنند.

آیا از این قانون تاکنون در جایی سخنی آمده است؟

پاسخ مثبت است. به عنوان مثال امام علی (ع) در کتاب نهج البلاغه ، مولانا در برخی از اشعارش و همچنین در قرآن کریم درباره این قانون بسیار صحبت شده است.

قانون جذب چیست؟

این قانون به این معنی است که ما انسان ها کانون توجهمان به هر موضوع یا مسئله ای که باشد ریشه ی همان موضوع به طور ناخودآگاه وارد زندگی ما میشود اما خیلی از افراد که از این قانون بی خبرند یا اعتقادی به آن ندارند به اشتباه خیلی از افراد به فقر فکر و توجه می کنند ولی به خیال خودشان دارند به ثروت فکر می کنند.

چگونه می توان از این قانون استفاده کرد؟

این قانون یک قانون طبیعی برای رسیدن به خواسته ها و آرزوهاست.

اگر کارکرد این قانون را بدانیم و از آن استفاده کنیم می توانیم به هر خواسته و هدفی که داریم برسیم. طبق قانون جذب هرچیزی که وارد زندگیتان میشود بطور تصادفی یا اتفاقی نیست بلکه خودتان آن را جذب کرده اید.

به طور کلی “قانون جذب” یک قانون ثابت در جهان است اگر شما این را درک کنید که این قانون همیشه در حال عمل کردن است و بتوانید افکار و ذهنتان را در جهت خواسته هایتان هدایت کنید صددرصد به خواسته و یا هدفی که دارید می رسید.

نتیجه گیری

پس این نتیجه حاصل میشود که افکار شما دارای انرژی و ارتعاش است یعنی وقتی شما به هر چیزی فکر می کنید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات و جهان هستی هستید. مثلا وقتی به بی پولی فکر می کنید ارتعاش بی پولی را به کائنات می فرستید.

به طور کلی طبق این قانون به هرچیزی که فکر می کنید در حال جذب آن هستید پس برای رسیدن به خواسته و آرزوها باید ذهن را کنترل و از قدرت آن استفاده کنید.


همچنین بخوانید: تکنیک دستیابی به ضمیر ناخود آگاه


دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های غیر مرتبط و اسپم تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های حاوی الفاظ رکیک، بی احترامی به ادیان و قومیت ها تایید نخواهند شد.

*
*